Wij weten dat er veel zaken zijn in het leven waar je bij moet stilstaan. Maar het is ook zo ontzettend belangrijk dat je geniet van het leven, als het nog kan.
'Pluk de Dag', 'Carpe Diem', 'Geniet van elk moment', 'Pak wat je pakken kunt' en ga nog maar even door.
Geniet van het leven zolang je kunt, misschien heb je straks niet meer de mogelijkheid. En dan kun je tenminste zeggen: ik heb eruit gehaald wat erin zit.

woensdag 4 augustus 2021

Terug naar Zakynthos dag 12 Nea Angialos - Chartata Zakynthos Griekenland 385 km

We zijn klaar voor het ontbijt om 8 uur, maar we hebben het niet helemaal goed. Het ontbijt is pas vanaf 8.30 uur en dus gaan we terug naar de kamer en wachten een halfuurtje, Eenmaal in de auto begint de laatste etappe van onze reis. Volgens routeplanner TomT zullen we rond half zes in Killini zijn, net iets te laat voor de ferry, maar er gaat er nog één om half 10. Voor mijn gevoel was het inderdaad nog een flink eind rijden en dus was ik niet verbaasd. We rijden nog een paar mooie bergwegen en komen dan aan bij de golf van Korinthe. Als Leo ineens zegt dat hij de brug bij Patras ziet ben ik wel verbaasd. Hoe kan dat nou. TomT heeft waarschijnlijk toch een ander routedoel gekozen, want volgens hem was het nog ruim 4 uur rijden. Maar dat klopte dus niet. Nu konden we ineens gaan bedenken of we de ferry van 15.15 uur nog zouden halen. Ik kon niet meer online boeken, maar toen we om 8 over 3 aan kwamen rijden waren er nog tickets voor ons en de auto en waren we om half vijf op ons eiland terug.



Geen opmerkingen: