Wij weten dat er veel zaken zijn in het leven waar je bij moet stilstaan. Maar het is ook zo ontzettend belangrijk dat je geniet van het leven, als het nog kan.
'Pluk de Dag', 'Carpe Diem', 'Geniet van elk moment', 'Pak wat je pakken kunt' en ga nog maar even door.
Geniet van het leven zolang je kunt, misschien heb je straks niet meer de mogelijkheid. En dan kun je tenminste zeggen: ik heb eruit gehaald wat erin zit.

donderdag 27 juli 2023

Kalavryta

Vanochtend krijgen we eerst een heel uitgebreid ontbijt en het is heerlijk. Tegen 12 uur beginnen we aan onze wandeling. Het is inderdaad 10 graden koeler dan gisteren en dat voelt goed. We lopen eerst naar Kalavryta en wandelen dan de bergen in. Het is allemaal goed te doen.  Tegen 16 uur zijn we terug in Kalavryta en kopen eerst een koud drankje bij een benzinepomp, omdat het water dat we hebben meegebracht inmiddels warm is. Dan zoeken we een taverne op en bestellen ons eten. Bijna nooit bevalt het ons niet, maar vandaag is zo'n dag. Leo had varkensvlees in mosterd en dat was erg droog en smaakte niet echt. Ik had een salade  met sinaasappel en cream cheese. Het oogde erg lekker, maar na de eerste happen heb ik besloten om het niet verder op te eten. Dat is me echt nog nooit overkomen. De serveerster vroeg nog of ik iets anders wilde, maar dat hoefde ik al niet meer. Bij een ander restaurant hebben we nog een ijsje gegeten en daarna zijn we weer naar ons hotel terug gelopen. En daar hadden we een rustige avond met een ouzaki en wat chipjes. Welterusten. 



Kalavryta


Geen opmerkingen: