Wij weten dat er veel zaken zijn in het leven waar je bij moet stilstaan. Maar het is ook zo ontzettend belangrijk dat je geniet van het leven, als het nog kan.
'Pluk de Dag', 'Carpe Diem', 'Geniet van elk moment', 'Pak wat je pakken kunt' en ga nog maar even door.
Geniet van het leven zolang je kunt, misschien heb je straks niet meer de mogelijkheid. En dan kun je tenminste zeggen: ik heb eruit gehaald wat erin zit.

woensdag 13 november 2013

Dinsdag 12 en woensdag 13 november

Dinsdag 12 november

We zijn om 2 uur opgestaan om daarna naar Schiphol te rijden. We vliegen dit keer met Corendon
en zij zeggen dat je uiterlijk 2 uur van te voren moet hebben ingechecked. Dus het zekere voor het onzekere. We vliegen om iets over 7 richting de Canarische Eilanden en maken om 11 uur een tussenstop op Gran Canaria, om andere vakantievierders af te leveren en mensen op te halen die het er alweer op hebben zitten. We moeten zelfs het vliegtuig even uit, dus we zijn er echt even geweest. Wow, twee eilanden in een vakantie. Om iets over 12 landen we op Tenerife, de koffers hebben we al heel vlot. Een bus brengt ons naar Hotel Fiesta Playa Oasis Paraiaso. Het is een wat gedateerd hotel maar de mensen zijn vriendelijk en het uitzicht vanaf de 12e verdieping is mooi. Er is een zwembad bij het hotel, maar daar lig je als harinkjes in een ton. Op een paar minuten lopen is een ander zwembad, wat wordt gerund door een bedrijf. Gasten van Fiesta hotel mogen daar gratis naar binnen. Daar is het veel ruimer.
Op de eerste middag hebben we lekker in de zon gezeten, wat dingetjes uitgezocht en even gepraat met de reisleider die wel wat leuke en slimme tips had over o.a. de bussen.
Lekker gegeten 's avonds, genoeg keus en veel verse groenten en salades. Dus wij vermaken ons
wel. Vroeg naar bed, want we zijn best moe.

Toch eventjes op Gran Canaria geweest
Tenerife vanuit het vliegtuig
Het uitzicht vanaf ons balkon
Woensdag 13 november

Lekker geslapen en daarna goed ontbeten. Nee, wij gaan hier niet verhongeren. Vandaag heel rustig aan gedaan, lekker gelezen en muziek geluisterd. Vanmiddag heeft Leo het internet geregeld, dus we kunnen inderdaad wat berichtjes achterlaten.
Een wandeling  valt al wel af, dat vertelde de reisleider gisteren. De Barranco del Infierno schijnt al een paar jaar dicht te zijn. Je loopt echt risico als je daar gaat lopen, dus dan maar niet. We bedenken wel wat anders.

Een mooi zwembad en een loodgrijze lucht rond de Teide. Wij hadden het mooi vandaag

Petra en Ben zei

Lieve vrienden, het ziet er goed uit. Geniet er lekker van. En wij zijn benieuwd naar het verslag van jullie eerste wandeling. liefs