Wij weten dat er veel zaken zijn in het leven waar je bij moet stilstaan. Maar het is ook zo ontzettend belangrijk dat je geniet van het leven, als het nog kan.
'Pluk de Dag', 'Carpe Diem', 'Geniet van elk moment', 'Pak wat je pakken kunt' en ga nog maar even door.
Geniet van het leven zolang je kunt, misschien heb je straks niet meer de mogelijkheid. En dan kun je tenminste zeggen: ik heb eruit gehaald wat erin zit.

maandag 27 mei 2019

Gardiner MO - Jackson WY 261 km Yellowstone National Park [2]

Vanwege onze perikelen met de creditcard rijden we vandaag weer terug naar Jackson, maar wel via een andere weg. We hebben goede hoop dat morgen de problemen zijn opgelost. Duimen maar!

Eén van de vele watervallen.

Er heeft hier een flink pak sneeuw gelegen.

Een waterval in de Yellowstone rivier

Door deze prachtige plaatjes loopt de Yellowstone rivier,
ze noemen het de Grand Canyon van de Yellowstone.

Zoveel kleuren en veel geel. Zou daar de naam Yellowstone vandaan komen?

Hier viel het nog wel mee, maar op sommige plaatsen ging het echt zo steil naar beneden,
dat ik eigenlijk alleen maar durfde te kijken waar ik mijn voeten neer moest zetten.





Het is maar goed dat het geen geurfoto's zijn, want het stinkt hier afgrijselijk, zwavel-waterstof, oftewel rotte eieren.



We zijn weer in Grand Teton beland op weg naar Jackson, als er voor ons heel veel auto's stil staan op de weg. Een ranger is het verkeer aan het regelen. Er staan mensen met camera's met heel grote telelenzen erop. Wat is er te zien? Eerst denk ik aan bizons. Maar dan zie ik het. Een berenmoeder met haar twee al grotere berenjongen. Prachtig!


Geen opmerkingen: