Wij weten dat er veel zaken zijn in het leven waar je bij moet stilstaan. Maar het is ook zo ontzettend belangrijk dat je geniet van het leven, als het nog kan.
'Pluk de Dag', 'Carpe Diem', 'Geniet van elk moment', 'Pak wat je pakken kunt' en ga nog maar even door.
Geniet van het leven zolang je kunt, misschien heb je straks niet meer de mogelijkheid. En dan kun je tenminste zeggen: ik heb eruit gehaald wat erin zit.

vrijdag 15 september 2023

Naar Nederland 2023 Dag 15 Saint Germans - Clovelly 91,6 km

We rijden vandaag een heel korte route naar The Kings Arms in Stratton. We zijn voor het inchecken veel te vroeg, maar de inn en pub gaan om 12 uur open dus we wachten even buiten in het zonnetje. Als het open gaat vertel ik dat we hebben gereserveerd op mijn naam. De mevrouw zegt dat mijn naam haar niet bekend voorkomt, maar ze gaat het opzoeken. Nee, er is echt niet geboekt. Ik vraag of er meer King Armsen zijn. Oh ja een heel stel. Maar als ik kijk op de booking.com side zie ik dat het adres klopt. Wat vreemd. Maar de aap komt al heel snel uit de mouw. Ik heb geboekt voor volgende week. Oeps. En ze hebben nu geen kamers meer vrij. We bestellen een kop koffie en gaan zitten om een nieuw slaapadres te zoeken. Dat lukt gelukkig toch nog wel. De mevrouw zegt ons dat we de koffie van haar hebben. Dat is heel aardig en dan stappen we weer op naar de volgende stop. Dat wordt de West Country Inn in Clovelly. Ook hier zijn we veel te vroeg maar dat is geen probleem, we zijn welkom, we kunnen meteen onze kamer op. Wat later pakken we laptops en nestellen we ons in de pub met een groot glas fris om ons huiswerk te maken. Vandaag dus een rustige dag, morgen weer wandelen aan de kust.

Binnen in de West Country Inn,
ziet er nu al leuk uit en vanavond ...


Geen opmerkingen: